| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Która skoczka jest najurodziwsza? |
| Michaela Schmidt |
|
10% |
[ 6 ] |
| Anette Sagen |
|
32% |
[ 19 ] |
| Karla Keck |
|
10% |
[ 6 ] |
| Daniela Iraschko |
|
13% |
[ 8 ] |
| Kristin Fridtun |
|
0% |
[ 0 ] |
| Petra Benedik |
|
3% |
[ 2 ] |
| Lisa Demetz |
|
0% |
[ 0 ] |
| Helena Olsson |
|
16% |
[ 10 ] |
| Inna... |
|
13% |
[ 8 ] |
|
| Wszystkich Głosów : 59 |
|
| Autor |
Wiadomość |
Emu Administrator

|
Wysłany: 27.3.2004, 23:18 Temat postu: |
|
|
No właśnie ja nie mogę, bo nie mam programu do wrzucania na serwer. I nigdy się tego nie nauczyłam, zawsze aspekty techniczne robiono za mnie. Owszem jestem samoukiem komputerowym, ale tylko w tym, czego miałam okazję się nauczyć.
Chodziło mi raczej o takie "przechowanie" zdjęcia... tak, jak mnóstwo osób sobie robi darmowe kontko (= małe konto ) w necie, żeby po prostu móc przechowywać takie tam drobiażdżki... Sygnaturki... zdjęcia, które się zapisało i nie pamięta się już, skąd były...
Ech, pal sześć. Na razie trochę zajętam, potem się zrobi ten konkurs... _________________ I speak of love but you do not see
'Cause words are words and they mean nothing more
With half the mind you laugh at me
'Cause I speak of colors you've never seen before
(Misunderstood)
That's how I feel about ski jumping |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Google
|
Wysłany: Temat postu: Reklama Google |
|
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
Taiia Król forum

|
Wysłany: 29.3.2004, 17:46 Temat postu: |
|
|
Wiesz: wyslij mi te kilka fotek, a juz znajde miejsce na jakims ze swoich serwerowych smietnikow ... |
|
| Powrót do góry |
|
 |
BOT

Dołączył: 29 Lip 2004 Posty: 0 Skąd: Warszawa, Warsaw, Varsovia, Warschau
|
Wysłany: 18.8.2004, 09:45 Temat postu: |
|
|
| O kurcze! Dopiero teraz zauważyłem dział o skokach kobiet! Głosuję oczywiście na Dani! |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Emu Administrator

|
Wysłany: 18.8.2004, 09:55 Temat postu: |
|
|