| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
| Autor |
Wiadomość |
Koleszkowiec Soba Diabełek forum

|
Wysłany: 6.4.2007, 23:50 Temat postu: |
|
|
Mi dodatkowo po napisaniu posta wyskakuje ERROR jakiś DE BUG czy coś takiego itp. (nie znam się wiec nie czepiajcie się ) ale post się wysyła jak widać  _________________
BENNY BENASSI - HYPNOTICA
LEĆ ADAM! LEĆ!! |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Google
|
Wysłany: Temat postu: Reklama Google |
|
|
|
|
| Powrót do góry |
|
 |
.:Schlieri_fan:. Diabełek forum

|
Wysłany: 10.4.2007, 17:55 Temat postu: |
|
|
| Koleszkowiec Soba napisał: | Mi dodatkowo po napisaniu posta wyskakuje ERROR jakiś DE BUG czy coś takiego itp. (nie znam się wiec nie czepiajcie się ) ale post się wysyła jak widać  |
mam to samo dopiero po paru postach to znika, ale na początku pokazuje sie  _________________
 |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Frau Hocke Stały bywalec

|
Wysłany: 12.4.2007, 21:37 Temat postu: |
|
|
przepraszam, że zakłócam spokój ale czy ktoś coś robi, żeby poprawić sytuacje z tym logowaniem i oznaczaniem tematów nieprzeczytanych??czy zostawiamy to tak jak jest?? _________________
Never let your victories go to your head nor your failures go to your heart -> Grant Hackett |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Bimba Bzyk się rozbzykał

|
Wysłany: 13.9.2007, 22:54 Temat postu: |
|
|
czy te reklamy google są konieczne (jak ta 3 posty wyżej) i czy można coś zrobić, żeby się nie pojawiały?? bo to troszkę denerwuje... a przynajmniej mnie  _________________
 |
|
| Powrót do góry |
|
 |
Jet Pilot Administrator

|
Wysłany: 15.9.2007, 10:04 Temat postu: |
|
|
Po raz kolejny to samo - nie mam możliwości zrobienia z tym czegokolwiek. Jedynie może to zrobić osoba mająca dostęp do serwera - czyt. naczelny SNC.
Tak poza tym, to witam po przerwie spowodowanej wyjazdem integracyjnym nowej klasy.  |
|
| Powrót do góry |
|
 |
fanka.ammanka Kot na forum

|
Wysłany: 7.1.2008, 13:49 Temat postu: |
|
|
powitac